مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 20:332014-10-23ورزشي

در لیگ دسته اول امید کشور صبای قم با 5 رقیب مدعی هم گروه شد


تیم فوتبال امید صبای قم در رقابت های فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال رده سنی امید باشگاه های کشور با پنج رقیب مدعی هم گروه شد.

- " از قم، صبای قم تیمی است که دو سال تجربه حضور در لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور را دارد اما بعد از سقوطی که دو سال قبل به دسته اول داشت امسال برای دومین سال متوالی در لیگ دسته اول برای بازگشت مجدد به لیگ برتر تلاش خواهد کرد.

تیم امید صبا فصل گذشته در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه های کشور حضور داشت و یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می شد و حتی به مرحله نهایی نیز راه یافت اما در سال جاری یک بار دیگر باید برای رفتن به لیگ برتر تلاش خود را از سر بگیرد.

صبای قم در حالی امسال برای سومین دوره در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه های کشور حضور می یابد که نخستین بار در سال 1389 و آخرین بار در سال 1392 در این رقابت ها حضور داشت و چنانچه به لیگ برتر بازگردد برای سومین بار در لیگ برتر حضور خواهد یافت.

تیم فوتبال امید صبا در سال 1389 با هدایت ناصر بختیاری زاده از مربیان با دانش بومی استان قم که اکنون در لیگ برتر بزرگسالان در کادر فنی تیم صبای قم حضور دارد موفق به کسب مجوز صعود به لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور شد و در سال های 1390 و 1391 نیز در لیگ برتر به میدان رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در لیگ دسته اول امید کشور صبای قم با 5 رقیب مدعی هم گروه شد

در لیگ دسته اول امید کشور صبای قم با 5 رقیب مدعی هم گروه شد