مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 19:032014-10-23سياسي

آیت الله امامی کاشانی: کار متصدیان تدفین ارزشمند، با قداست و شریف است


امام جمعه موقت تهران در جمع کارکنان مرکز عروجیان سازمان بهشت زهرا (س) گفت: کار شما ارزشمند، باقداست و شریف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیت الله محمد امامی کاشانی در بازدید از مرکزعروجیان سازمان بهشت زهرا (س) اظهارداشت: دین مبین اسلام و در راس آن پیامبر عظیم الشان تشکیلاتی را تحت عنوان غسل و کفن و تدفین در جهت احترام به مسلمانان پایه گذاری کرد و شما امروز وارث و متصدی این تشکیلات هستید که همان راه و اندیشه و مرام پیامبر گرامی اسلام را دنبال می کند.

وی با ذکر حدیثی از امام صادق (ع) گفت: غسل و تطهیر میت آنچنان از ثواب برخوردار است، به گونه ای که اگر کسی میتی را غسل دهد و ستار باشد به گونه ای از گناه خارج می شود و پاک می شود که گویی دوباره از مادر متولد شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: کاری که شما بزرگواران انجام می دهید کاری است که توصیه پیغمبر اسلام (ص) است و کسی که میت مومنی را غسل دهد و امانتی را حفظ کند خداوند گناهانش را می بخشد.

امامی کاشانی افزود: ان شاءالله قصد خود را خالص کنید و خوشحال و مسرور باشید و شما به یقین به دنیای آخرت راحت سفر خواهید کرد.

مرکز عروجیان بزرگترین مجتمع متوفیات کشور است اکبر توکلی، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر امام خمینی (ره) گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله امامی کاشانی: کار متصدیان تدفین ارزشمند، با قداست و شریف است

آیت الله امامی کاشانی: کار متصدیان تدفین ارزشمند، با قداست و شریف است