مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 18:332014-10-23سياسي

معاون ارشاد خراسان شمالی خبر داد جمعه بازار کتاب بجنورد در آستانه آغاز فعالیت


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به مکان یابی برای راه اندازی جمعه بازار کتاب در این شهر گفت: جمعه بازار کتاب در این شهر در آستانه آغاز فعالیت است.

- " از بجنورد، حجت الاسلام ناصر هدایتی عصر امروز در نشست با شماری از فعالان فرهنگی و اصحاب رسانه خراسان شمالی اظهار کرد: سه مکان پیشنهادی برای راه اندازی جمعه بازار کتاب در بجنورد از جمله محوطه اداره کل ارشاد و یکی از پاساژهای این شهر در دستور کار ارشاد قرار گرفت.

وی بیان داشت: با توجه به ضرورت دسترسی مردم به جمعه بازار کتاب، برپایی این بازار در یکی از مجموعه های در دسترس و ترجیحاً مسقف از سوی معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی پیگیری شد.

هدایتی گفت: اکنون در حال مذاکره با مدیران این مجتمع تجاری شهر برای راه اندازی جمعه بازار کتاب هستیم که به طور حتم این حرکت در راستای فرهنگ کتاب خوانی بسیار موثر خواهد بود.

وی افزود: مسئولان این مجتمع تلویحاً با راه اندازی جمعه بازار کتاب در این مکان موافقت کرده اند که اقدامات نهایی در این راستا انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: اکنون در برخی از استان ها جمعه بازار کتاب فعال بوده و مردم از این حرکت فرهنگی استقبال کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون ارشاد خراسان شمالی خبر داد جمعه بازار کتاب بجنورد در آستانه آغاز فعالیت

معاون ارشاد خراسان شمالی خبر داد جمعه بازار کتاب بجنورد در آستانه آغاز فعالیت