مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 18:132014-10-23پزشكي

معاون وزیر بهداشت و درمان مطرح کرد ضعف کشور در تولید پلت های دارویی


معاون وزیر بهداشت و درمان، پلت را روشی جدید برای تولید دارو خواند و گفت: در تولید پلت دارویی در کشور بسیار ضعیف هستیم، به همین دلیل پلت های دارویی را از خارج تأمین می کنیم.

- " از تویسرکان، رسول دیناروند عصر امروز در مراسم کلنگ زنی شرکت تدبیر، دارو، سلامت تویسرکان، اظهار کرد: پروژه شرکت تدبیر، دارو، سلامت خدمتی بزرگ برای منطقه محروم تویسرکان و کاری بسیار ارزشمند در بحث تولید و اشتغال ملی است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این شرکت، تولید پلت های دارویی است، پلت را روشی جدید برای تولید دارو معرفی کرد و گفت: ما در بحث تولید پلت دارویی در کشور بسیار ضعیف هستیم، به همین دلیل پلت های دارویی را از خارج تأمین می کنیم.

معاون وزیر بهداشت و درمان با اشاره به آمادگی علمی خوب فعالان این شرکت برای تولید پلت های دارویی، گفت: سرمایه گذاری در این بخش با چشمان باز صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: به طور قطع وزارت بهداشت و درمان شرکت تدبیر، دارو، سلامت را در این مسیر برای بهره برداری سریع تر کمک خواهد کرد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس نیز اظهار کرد: از دیدگاه بنده، کل شهرستان تویسرکان محروم و نیازمند نگاه ویژه برای توسعه پیشرفت است.

محمد مهدی مفتح مهم ترین مشکل شهرستان تویسرکان را بیکاری به شکل حاد عنوان کرد و گفت: راه بنیادین حل مشکل بیکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر بهداشت و درمان مطرح کرد ضعف کشور در تولید پلت های دارویی

معاون وزیر بهداشت و درمان مطرح کرد ضعف کشور در تولید پلت های دارویی