مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 15:382014-10-23سياسي

فتوای صریح رهبر انقلاب اسلامی درباره قمه زنی ها + ویدئو


حضرت آقا به دو نفر از مداحان معروف کشور که در دو جلسه جداگانه بعد از مراسمی که داشتند در حضور آقا و مجلس عزایی که آقا برپا می کنند، بعد از اینکه خدمت آقا رسیدند من از نزدیک می شنیدم که حضرت آقا فرمودند این مداحی شما باید منبر آموزنده باشد.

- پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری طی فراخوانی اعلام کرد به پرسش های شرعی مخاطبان که مربوط به احکام عزاداری است، پاسخ می دهد و در نهایت پرسش هایی که بیش از دیگر پرسش ها از سوی مردم مطرح شده، پاسخ داده شده که حاوی نکات بسیار مهمی در خصوص عزاداری برای سرور و سالار شهیدان است.

مهم ترین این پرسش ها درباره آداب عزاداری علی الخصوص قمه زنی و لطمه زدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، در آستانه ماه محرم، حجت الاسلام و المسلمین فلاح زاده، کارشناس مسائل فقهی به پرتکرارترین سوالات، مطابق با فتاوای حضرت آیت الله العظمی خامنه ای پاسخ داده اند که باید در عزاداری های این ماه بالاخص دهه نخست محرم که اوج سوگواری شیعیان جهان است، نصب العین قرار گیرد تا عزاداری های سرور و سالار شهیدان از گزند هر آسیب و انحرافی در امان بماند.

در ضمن این پرسش ها، پاسخ به لطمه زدن و قمه زنی یکی از فتواهای صریح نقل شده از رهبر انقلاب اسلامی است و در ادامه نیز درباره کیفیت عزاداری، نذری دادن با اموال شبهه ناک، کیفیت مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتوای صریح رهبر انقلاب اسلامی درباره قمه زنی ها + ویدئو

فتوای صریح رهبر انقلاب اسلامی درباره قمه زنی ها + ویدئو