مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 15:282014-10-23فرهنگي

مشاور اجرایی معاون فرهنگی وزیر ارشاد: همگرایی در فعالیت های فرهنگی ضروتی مهم است


مشاور اجرایی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همگرایی و همسویی در فعالیت های فرهنگی و هنری را ضرورتی مهم و غیرقابل انکار دانست.

- " از تبریز به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، همایون امیرزاده، در نشست تخصصی معاونت فرهنگی این وزارتخانه که با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور در تبریز همراه بود، اظهار داشت: این نشست دو روزه با هدف آسیب شناسی مشکلات فرهنگی مناطق مختلف کشور برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری نشست های تخصصی جنبی در حاشیه این گردهمایی دو روزه خاطرنشان کرد: خوشبختانه نتایج حاصل شده از ره آورد بحث های تخصصی در کارگروه های مختلف قابل تأمل و اعتناست که قطعا در ادامه مسیر راهگشای امور خواهد بود.

امیرزاده با بیان این که بحث ها و مصوبات کارگروه ها در قالب صورت جلسه ای تنظیم و در اختتامیه نشست تخصصی از سوی مسئولان ارائه شد، گفت: تمامی بحث ها در نشست های بعدی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور تا حصول نتیجه قطعی پیگیری خواهند شد.

مشاور اجرایی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور بنا به فراخور و اهمیت مسائل مختلف و حائز شرایط، در کارگروه های نشر، اهل قلم و اطلاع رسانی کتاب، چاپ و همچنین استان های مرزی به بحث و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور اجرایی معاون فرهنگی وزیر ارشاد: همگرایی در فعالیت های فرهنگی ضروتی مهم است

مشاور اجرایی معاون فرهنگی وزیر ارشاد: همگرایی در فعالیت های فرهنگی ضروتی مهم است