مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 15:172014-10-23بين الملل

تظاهرات کنندگان در پاریس حمایت دولت فرانسه را از تل آویو محکوم کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه تلویزیونی پرس تی وی ، ژوییه گذشته در جریان جنگ اخیر اسراییل علیه نوار غزه، فرانسه با ممنوع کردن تظاهرات در حمایت از فلسطین خبرساز شد و به اولین کشوری تبدیل شد که این کار را کرده است.

به همین علت دولت فرانسوا اولاند رییس جمهور فرانسه به دورویی و خودکامگی متهم شد زیرا اجازه نمی داد شهروندان فرانسه از حقوق قانونی خود برای انتقاد از اسراییل که بیش از دوهزار فلسطینی را قتل عام کرد استفاده کنند.

پاتریک پیکارد از فعالان سیاسی در تظاهرات در حمایت از فلسطین گفت اینکه دولت فرانسه ما را از برگزاری تظاهرات در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات اسراییل منع می کند کاملا غیرقانونی و غیرقابل قبول است.

دولت فرانسه حتی سخنگوی حزب سیاسی ضد سرمایه داری فرانسه را برای برگزاری تظاهراتی که از نظر آنها غیرقانونی محسوب می شود، تحت پیگرد قانونی قرار داده است این در حالیست که هزاران نفر از مردم بر خلاف این ممنوعیتها در تظاهرات در حمایت از فلسطین شرکت کردند.

تظاهرکنندگان می گویند اولاند تلاش می کند با تیر دو هدف را بزند و با محاکمه یک سیاستمدار چپگرا هم یک فعال ضد اسراییلی را هدف قرار داده باشد و هم یک مخالف سیاستهای ریاضت اقتصادی دولت را محاکمه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات کنندگان در پاریس حمایت دولت فرانسه را از تل آویو محکوم کردند

تظاهرات کنندگان در پاریس حمایت دولت فرانسه را از تل آویو محکوم کردند