مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 14:172014-10-23فرهنگي

گردهمایی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در تبریز


مدیر کل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : فرهنگ غالب و تاثیر گذار قدرت القا پیام و نفوذ را در جهان افزایش می دهد .

احمدی در نشست های تخصصی معاونت فرهنگی این وزارتخانه با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در تبریز گفت : هر کشوری که فرهنگ غالب جهانی را در اختیار داشته باشد می تواند حرف خود را در سراسر دنیا القاء کند و این نشان می دهد که جایگاه فرهنگ بسیار ارزشمندتر از قدرت نظامی است.

وی افزود : مدیر فرهنگی باید قائل به پیوست فرهنگی در همه امور باشد در صورت تحقق چنین مسأله ای غالب امور فرهنگی استان در اختیار آن مدیر فرهنگی خواهد بود.

مدیر کل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : جامع نگری و شناخت اوضاع و معضلات فرهنگی جامعه باید مورد توجه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار گیرد در غیر این صورت نمی تواند راهکارهای اصولی صحیح و مناسب برای رفع مشکلات فرهنگی جامعه ارایه کند.

احمدی افزود : احترام به فرهنگ های بومی و منطقه ای هر استان مورد توجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است چرا که تقویت و رشد این فرهنگ های بومی باعث ارتقای فرهنگ ملی خواهد شد.

گردهمایی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها و نشست تخصصی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بر پایی هشت کار گروه تخصصی با هدف آسیب شناسی مشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در تبریز

گردهمایی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در تبریز