مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 14:132014-10-23حوادث

تشریح جزییات امدادرسانی هلال احمر در مناظق سیل زده کشور


مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، جزییات امدادرسانی به استان های سیل زده کشور را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، مرتضی مرادی پور با اشاره به آخرین آمار امدادرسانی به استان های سیل زده کشور، افزود: از 27 مهر امدادرسانی به 13 استان متاثر از سیل یعنی استانهای آذربایجان های شرقی و غربی، اصفهان، ایلام، زنجان، کرمانشاه، گیلان، لرستان، مازندران، همدان، قزوین، تهران و خراسان رضوی آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه 69 روستا در 31 شهرستان از سیل آسیب دیده است،اظهار کرد: بر این اساس امدادرسانی به 3 هزار سیل زده انجام شده و 2 نفر نیز نجات یافته اند.

مرادی پور با اشاره به مفقودی 2 نفر در کشکان خرم آباد، توضیح داد: عملیات جست وجو از سوی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر برای یافتن این 2 نفر ادامه دارد.

وی به تخلیه آب از 290 منزل مسکونی اشاره م تصریح کرد: در عملیات های امداد و نجات و جست وجو در استان های سیل زده کشور 510 امدادگر و نجاتگر در قالب 130 تیم عملیاتی به مردم خدمت رسانی کرده اند.

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات تاکید کرد: عملیات امدادرسانی همچنان در نوشهر، نور، چالوس و تنکابن ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات امدادرسانی هلال احمر در مناظق سیل زده کشور

تشریح جزییات امدادرسانی هلال احمر در مناظق سیل زده کشور