مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 14:032014-10-23سياسي

برای نخستین بار در کشور سیستم هاب پستی در تبریز راه اندازی می شود


مدیرکل اداره پست آذربایجان شرقی گفت: از اول آذر ماه امسال، سیستم هاب پستی برای نخستین بار در کشور در تبریز راه اندازی می شود.

- " از تبریز، محمدرضا احمدیان بعد از ظهر امروز در دیدار معاونان و کارکنان اداره کل پست آذربایجان شرقی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی از راه اندازی هاب پستی  برای اولین بار در کشور و در تبریز خبر داد و اظهار کرد: از این پس مرسولات پستی خارجی منطقه شمال غرب کشور شامل استان های آذربایجان شرقی، آذریجان غربی، زنجان و اردبیل به جای ارسال به تهران برای توزیع، به اداره پست تبریز ارسال و  به صورت منطقه ای توزیع می شود.

وی افزود: این اقدام با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری و با استفاده از مدیریت جهادی برای نخستین بار در کشور و در تبریز صورت گرفته است و امیدوارم بتوانیم در ایجاد رفاه و تسهیل در ارسال مرسولات پستی خارجی گامی موثر برداشته باشیم.

مدیرکل اداره پست آذربایجان شرقی، در ادامه از رشد 58 درصدی میزان درآمد اداره پست خبر داد و  تصریح کرد: الحمدالله با تلاش کارکنان خدوم اداره پست استان، شاهد ارایه خدمات متنوع برای تسهیل در ارسال مرسولات پستی مردم هستیم.

احمدیان، حذف حضور فیزیکی مردم در ادارات، کاهش میزان آلودگی هوا و کاهش ترافیک را از اثرات مثبت پست بیان کرده و اضافه کرد: ارایه خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای نخستین بار در کشور سیستم هاب پستی در تبریز راه اندازی می شود

برای نخستین بار در کشور سیستم هاب پستی در تبریز راه اندازی می شود