مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 13:582014-10-23اقتصادي

معاون عمرانی استاندار فارس: پروژه های عمرانی شیراز با رعایت زمان بندی اجرا شود


برای اجرای پروژه های عمرانی و اقتصادی رعایت زمان بندی در اتمام آن ها در کلان شهری مانند شیراز ضروری است.

- " از شیراز، خلیل رضاییان بعدازظهر امروز در آیین بهره برداری از تقاطع غیرهم سطح شهید خلبان شریفی در سخنانی اظهار داشت: کارنامه شهرداری شیراز با احداث پروژه های عمرانی و تقاطع های غیرهم سطح برای کاهش بار ترافیکی بسیار مطلوب است اما نباید بر مبنای جو زدگی و مقایسه ای تعیین شود.

وی خاطرنشان کرد: در احداث پروژه های عمرانی علاوه بر رعایت کیفیت باید زمان بندی رعایت شود چراکه بعضی از آن ها که قرار است در مدت سه سال به طول انجامد بعد از گذشت 13 سال به پایان می رسد که زیبنده نیست.

معاون عمرانی استاندار فارس تصریح کرد: در اجرای طرح های حمل ونقل عمومی و اتوبوس رانی در سه و چهار سال گذشته فعالیت های مناسبی انجام گرفته اما در این مدت هیچ گونه اتوبوس جدیدی به ناوگان حمل ونقل عمومی افزوده نشده که برای شهروندان مشکلاتی را به وجود آورده است.

رضاییان بیان داشت: ترویج فرهنگ حمل ونقل عمومی ازجمله مواردی است که نیاز به توجه جدی دارد که اگر در جامعه نهادینه شود مشکلات ترافیکی برطرف می شود.

وی اضافه کرد: ترافیک یکی از معضلات کلان شهر شیراز است که با احداث به موقع تقاطع غیرهم سطح، افزایش ناوگان عمومی و استفاده صحیح از فرهنگ حمل ونقل عمومی گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون عمرانی استاندار فارس: پروژه های عمرانی شیراز با رعایت زمان بندی اجرا شود

معاون عمرانی استاندار فارس: پروژه های عمرانی شیراز با رعایت زمان بندی اجرا شود