مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 13:532014-10-23اقتصادي

سرشماری کشاورزی در استان همدان 45 و نیم درصد پیشرفت دارد


معاون برنامه ریزی استاندار همدان گفت: سرشماری کشاورزی در استان همدان 45 و نیم درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در کل 120 هزار خانوار سرشماری شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، خسرو سامری بعد از ظهر پنج شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه سرشماری کشاورزی از پنجم مهر ماه در استان همدان همزمان با سراسر کشور آغاز شد، اظهار داشت: در استان همدان بخش کشاورزی به عنوان یکی از مهمترین بخش ها از نظر اشتغال و آمار ثروت از اهمیت ویژه ای برخودار است.

وی با بیان اینکه سرشماری کشاورزی در استان همدان 140 تا 145 هزار بهره بردار کشاورزی، 235 هزار خانوار روستایی با 700 هزار نفر جمعیت را شامل می شود، بیان کرد: با همکاری خوب جهاد کشاورزی و فرمانداری ها تاکنون سرشماری کشاورزی در استان همدان 45 و نیم درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در کل 120 هزار خانوار سرشماری شده اند.

معاون برنامه ریزی استاندار همدان با بیان اینکه کسب اطلاعات صحیحی کشاورزی برای برنامه ریزی ضروری است و لازم است در این خصوص اطلاع رسانی مناسب انجام شود، عنوان کرد: شورای برنامه ریزی استان با 9 کمیته در شهرستان ها در حال کار است.

سامری با بیان اینکه هفت جلسه شورای برنامه ریزی استان 37 مصوبه داشته که 82 درصد مصوبات یعنی 49 درصد مصوبات به طور کامل اجرایی شده و 43 درصد مصوبات در دست اجراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرشماری کشاورزی در استان همدان 45 و نیم درصد پیشرفت دارد

سرشماری کشاورزی در استان همدان 45 و نیم درصد پیشرفت دارد