مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 13:222014-10-23ورزشي

رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا: فوتبال ایران رو به رشد است


همکاری های دو جانبه فدراسیون های فوتبال ایتالیا و ایران گسترش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازواحد مرکزی خبر از رم، کارلو تاوکیو ، رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا در استانه سفرش به ایران از امادگی کامل این فدراسیون برای گسترش همکاری با فدراسیون فوتبال کشورمان خبر داد.

تاوکیو، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار صدا و سیما در رم گفت: با توجه به انتخاب اخیر من به عنوان رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا، قصد دارم همکاری های این فدراسیون را با فدراسیون فوتبال مهمی مانند ایران، بیش از پیش ارتقا بدهم.

در تفاهم نامه ای که در تهران با همتای ایرانی ام امضا خواهم کرد این همکاری ها در زمینه های مختلف مانند بخش اموزش اکادمی فوتبال و مدرسه فوتبال پایه، نحوه انتخاب بازیکنان مستعد،برگزاری مسابقات دوستانه تیم های ملی بزرگسال، امید و جوانان دو کشور در ایتالیا و ایران و همچنین همکاری در زمنیه زیرساختارهای ورزشی مدرن و استفاده از انواع چمن های مصنوعی، خواهد بود .

رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا که وی را در سفر به ایران، ماریو گالاووتی ، مشاور اول این فدراسیون همراهی می کند در پاسخ به این پرسش که شما تا چه حدی با فوتبال ایران اشنا هستید گفت: من می دانم که تیم ملی فوتبال ایران در جایگاه نخست اسیا قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا: فوتبال ایران رو به رشد است

رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا: فوتبال ایران رو به رشد است