مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 13:132014-10-23اقتصادي

واکنش وزیر نیرو به کاهش قیمت نفت/ جزییات احداث نیروگاه های جدید برق


وزیر نیرو با اشاره به تلاش برخی از زورگویان برای پایین نگاه داشتن قیمت نفت جزییات ساخت نیروگاه های برق به ویژه در استان زنجان را تشریح کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، حمید چیت چیان در جریان سفر استانی هیات دولت به استان زنجان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در طول یک سال گذشته باوجود مشکلات فراوان تحریم، بیکاری و تلاش زورگویان برای پایین آوردن قیمت نفت، با برنامه ریزی که انجام داده روند توسعه صنعت آب و برق کشور را متوقف نشده است، گفت: هم اکنون تورم در کشور مهار شده و مهم ترین موضوع پشت سر گذاشتن رکود است.

وزیر نیرو از استان زنجان به عنوان ستون فقرات صنعت برق ایران نام برد و افزود: در شرایط فعلی استان زنجان به مسیر اصلی خطوط انتقال برق کشور تبدیل شده است.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه نیروگاه سلطانیه به ظرفیت 650 مگاوات در این استان به بهره برداری رسیده است، تصریحکرد: هفته گذشته احداث نیروگاه دوم که دارای دو فاز 500 و 1000 مگاواتی است، کلنگ زنی شده است که کار آن با جدیت دنبال می شود.

این عضو کابینه دولت تدبیر و امید با تاکید بر اینکه چندین طرح نیروگاهی دیگر در استان زنجان اجرا می شود که ظرفیت نیروگاهی استان را به 2500 مگاوات افزایش می دهد، تبیین کرد: کارخانه های بزرگی همچون ایران ترانسفو، پارس سوییچ و سیم و کابل ابهر در استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر نیرو به کاهش قیمت نفت/ جزییات احداث نیروگاه های جدید برق

واکنش وزیر نیرو به کاهش قیمت نفت/ جزییات احداث نیروگاه های جدید برق