مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 12:422014-10-23سياسي

افزایش 15 درصدی اعزام مبلغان دینی از خراسان رضوی به سراسر کشور


اعزام مبلغان دینی خواهر و برادر از خراسان رضوی در دهه اول محرم امسال به شهرها و روستاهای کشور نسبت به پارسال 15 درصد افزایش یافته است .

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی امروز در همایش طلایه داران هدایت در مشهد گفت: در دهه اول محرم امسال بیش از3 هزار مبلغ دینی خواهر و برادر از خراسان رضوی برای اشاعه فرهنگ و آموزه های عاشورایی به 12 استان کشور اعزام می شوند .

حجت الاسلام والمسلمین مرویان حسینی افزود : بیش از 500 نفر از این مبلغان دینی اعزامی به شهرها و روستاهای کشور را بانوان دانش آموخته حوزه های علمیه استان خراسان رضوی تشکیل می دهند .

او گفت : حضور در جلسات هیاتهای مذهبی روستاها و شهرستانها وبرپایی محافل مذهبی با موضوع عاشورا و قیام آقا ابا عبد الله الحسین (ع) از مهمترین وظایف این مبلغان دینی است .

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود :مبلغان دینی اعزامی به شهرهای بزرگ کشور با حضور در همایش های معرفت شناسی اندیشه های جوانان را با فرهنگ عاشورایی بیش از پیش آشنا می کنند .

حجت الاسلام والمسلمین مرویان حسینی گفت :همچنین بیش از 200 مسجد در حاشیه شهر مشهد نیز برای فعالیتهای تبلیغی مبلغان دینی اعزامی از سازمان تبلیغات اسلامی استان آماده شده اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی اعزام مبلغان دینی از خراسان رضوی به سراسر کشور

افزایش 15 درصدی اعزام مبلغان دینی از خراسان رضوی به سراسر کشور