مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 12:332014-10-23سياسي

مستندات سفر رهبری به قزوین در اختیار دستگاه های اجرایی قرار می گیرد


روز 25 آذر سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین است و در همین راستا مستندات این سفر در اختیار دستگاه های اجرایی قرا می گیرد تا طی آن میزان تحقق برنامه های ترسیم شده از جانب رهبری در استان بررسی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جلسه شورای اداری استان با حضور مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده، استاندار، محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دستگاه های اجرایی ظهر پنج شنبه در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد.

مرتضی روزبه در این جلسه بیان کرد: دستگاه های اجرایی در رابطه بابودجه های سال 94 توجهات لازم را مبذول دارند و در مورد تخصیص و جذب بودجه 93 نیز با مرکز در ارتباط باشند.

وی با اشاره به برخی پروژه ها در شهرستان های استان و عملکرد نامناسب در زمینه اجرایی کردن آنها گفت: در شهرستانهای استان برخی ناملایمتی ها را شاهدیم که بدون هیچگونه توجیهی سوء تدبیر است چیز دیگری نیست از همین رو از مسئولان استان توقع دقت و توجه بیشتری داریم.

استاندار قزوین با اشاره به فرارسیدن فصل سرما اظهارداشت: با شروع فصل سرما با توجه به اینکه قزوین استانی برف گیر است و جنبه شاه راهی نیز دارد مسئولان دستگاه های ذیربط اقدامات لازم را جهت پیشگیری و پیش بینی رفع مشکلات انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندات سفر رهبری به قزوین در اختیار دستگاه های اجرایی قرار می گیرد

مستندات سفر رهبری به قزوین در اختیار دستگاه های اجرایی قرار می گیرد