مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 12:032014-10-23اقتصادي

فرماندار سروآباد: سد داریان جز ضرر نفعی برای کشاورزان سروآباد ندارد


سد داریان جز ضرر نفعی برای کشاورزان سروآباد ندارد.

- " از سنندج، مسعود روحانی در شورای برنامه ریزی استان کردستان که ظهر امروز در سالن دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه سد داریان مشکلات زیادی را برای مردم این منطقه ایجاد کرده است.

وی با اشاره به ایجاد خسارات ناشی از احداث سد داریان برای مردم منطقه، خواستار تخصیص اعتباراتی برای جبران این خسارت ها به مردم شد و افزود: با تلاش جهاد کشاورزی امروزه بیش از 3 تا 4 هزار هکتار باغات انار در روستای رودبار سروآباد وجود دارد که هر ساله حجم محصول قابل توجهی را به بازار عرضه می کنند.

فرماندار سروآباد خاطرنشان کرد: اجرای برخی طرح های سدسازی بدون توجه به این ظرفیت ها زیان های زیادی به مردم این منطقه زده است که باید برای جبران آن اقدامات و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

مدیرکل دفتر آمار معاونت برنامه ریزی استانداری کردستان نیز در این جلسه ر پاسخ به سوالات حاضرین در مورد سامانه ساترا اظهار کرد: سعی داریم در فاز بعدی اجرای این طرح تجمیع اطلاعات دستگاه های مختلف این استان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهیم.

مسعود سالمی اضافه کرد: در مورد بحران آب نیز در هنگام طراحی سایت به آن توجه شده و امیدواریم با با قرارگرفتن اطلاعات لازم از سوی دستگاه های متولی در مورد حوضه های آب ریزی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار سروآباد: سد داریان جز ضرر نفعی برای کشاورزان سروآباد ندارد

فرماندار سروآباد: سد داریان جز ضرر نفعی برای کشاورزان سروآباد ندارد