مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 11:282014-10-23سياسي

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان: ایران موزه بزرگ آثار تاریخی و هنری است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: ایران موزه بزرگ آثار تاریخی و هنری است که شهر سوخته منطقه سیستان یک نمونه از آن است.

- " از زابل، آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در مراسم جشن جهانی شدن شهر سوخته در آمفی تئاتر دانشگاه زابل که با حضور مسعود سلطانی فر رییس سازمان میراث فرهنگی، استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از میهمانان داخلی و خارجی برگزار شد، اظهار کرد: وقتی برای بشریت ثابت شود که ایران چه نقشی در تمدن داشته قطعا یاوه گویان نمی توانند نقش ایران را نادیده بگیرند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: آثار تاریخی شهر سوخته امروز در موزه های بخشی از کشورهای غارتگر به نمایش گذاشته شده است.

این مسئول ادامه داد: ایران موزه بزرگ آثار تاریخی و هنری است که شهر سوخته یک نمونه از آن است و سیستان و بلوچستان مملو از این آثار گران بها است و باید به این ملت برای ثبت جهانی شهر سوخته تبریک گفت.

وی بیان کرد: امیدواریم دنیا به تمدن، گذشته و تاریخ پرافتخار ایران توجه بیشتری داشته باشد و ایران را مانند برخی کشورهای نوپا نپندارد که بخواهد ما را به زانو در آورد.

سلیمانی یادآور شد: گفته می شود در بین آثار کشف شده از شهر سوخته یک شمشیر یا آلت قتاله و خشم پیدا نشده است که نشان از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان: ایران موزه بزرگ آثار تاریخی و هنری است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان: ایران موزه بزرگ آثار تاریخی و هنری است