مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 09:582014-10-23فرهنگي

سالن های تئاتری امنیت شغلی ندارند/ تعطیلی و تخریب تالار حافظ در اردیبشهت 94


درحالیکه اکثر سالن های تئاتری این روزها به بهانه بازسازی تخریب شده اند، زمزمه هایی از تعطیلی و تخریب تالار حافظ در اردیبهشت ماه 94 به بهانه ساخت چند سالن تمرین و اجرای تئاتر شنیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، بارها و بارها کمبود امکانات تئاتری از سوی هنرمندان، صاحبنظران و حتی مدیران تئاتری مطرح شده و گه گاه طرح ها و برنامه هایی برای برطرف کردن این کمبود ارائه شده اند اما نه آن طرح ها و برنامه ها اجرایی شده اند و نه هنرهای نمایشی ایران از کمبود امکانات رها شده است.

مجموعه تئاتر شهر که بعد از بازسازی سال 86 و لطمه هایی که بر اثر همین بازسازی غیر کارشناسانه دید، این روزها بار دیگر وارد فضاهای وهم آلود بازسازی شده و برای داشتن یا نداشتن سالن های خود در جنگ و ستیز است.

در شرایطی که تئاتر از کمبود سالن های تئاتری رنج می برد، تئاتر شهر با دغدغه هنرمندان تئاتر در تلاش برای حفظ کارگاه نمایش است.

از آنجایی که مدیران و مسئولان هنری و تصمیم گیرندگان تئاتری طی سال های گذشته نشان دادند که در اکثر اوقات تصمیمات و اقداماتی که گرفته و انجام داده اند به نفع تئاتر و خانواده تئاتر تمام نشده، بهانه حفظ ایمنی بنای تئاتر شهر و امنیت مخاطب برای حذف یک یا 2 سالن نمایشی قلب تپنده تئاتر ایران، از نگرانی خانواده تئاتر کم نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن های تئاتری امنیت شغلی ندارند/ تعطیلی و تخریب تالار حافظ در اردیبشهت 94

سالن های تئاتری امنیت شغلی ندارند/ تعطیلی و تخریب تالار حافظ در اردیبشهت 94