مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 09:532014-10-23ورزشي

صبای قم با تیم های برق شیراز و فولاد یزد همگروه شد


تیم فوتبال صبای قم در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول امید باشگاه های کشور با تیم های برق شیراز و فولاد یزد همگروه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، قرعه کشی مسابقات فوتبال لیگ دسته اول امید کشور برگزار شد و تیم صبای قم 5 حریف خود را در مرحله گروهی این مسابقات شناخت.

در این مسابقات که با شرکت 25 تیم هایی از سراسر کشور و به شیوه دوره ای برگزار می شود تیم حاضر ، پس از انجام مسابقات خود به صورت رفت و برگشت در صورت قرار گرفتن در رتبه های اول و دوم جدول به مرحله دوم صعود می کنند.

صبای قم در این مسابقات با تیم های فولاد یزد ، برق شیراز ، پتوی لاله اصفهان، قشقایی شیراز و صنایع گیتی پسند اصفهان همگروه شده است.

این در حالی است که صبا فصل گذشته با هیچ یک از این تیم ها همگروه نبود و در دور گروهی به دیدار تیم هایی چون ابومسلم مشهد، نوژن نوشهر، شهید آسیابی کلاله و پرسپولیس قائم شهر رفت.

شاخص تیم تحت هدایت حسین گنجیان این است که تعداد زیادی از بازیکنان فصل گذشته صبای قم در این فصل بار دیگر می توانند برای صبا به میدان بروند و شاکله اصلی صبا را بازیکنان بومی تشکیل می دهند گرچه گنجیان انتظار حضور پررنگ تری از بازیکنان بومی داشته است.

از جمع بازیکنان تیم امید صبای قم، تعدادی از بازیکنان بومی هستند و به همراه بازیکنان بومی صبا که البته یکی دو نفر از نفرات خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبای قم با تیم های برق شیراز و فولاد یزد همگروه شد

صبای قم با تیم های برق شیراز و فولاد یزد همگروه شد