مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 09:482014-10-23ورزشي

ثبت دومین شکست متوالی تیم هندبال صبا در لیگ برتر


سرپرست تیم هندبال صبای قم از ثبت دومین شکست متوالی تیم هندبال صبا در لیگ برتر هندبال کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مهدی کریمی صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران درباره وضعیت صبا در لیگ برتر هندبال کشور اظهار داشت: در مسابقات برگزار شده از هفته دوم لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور، غروب دیروز تیم هندبال صبای قم در تهران برابر نیروی زمینی تهران بازنده شد تا بدون امتیاز بماند.

وی گفت: شاگردان امیرحسین صفوی که در نخستین دیدار خود در گچساران برابر نفت و گار این شهر شکست خوردند در این مسابقه برای جبران مافات به میدان رفتند اما با شکست با اختلاف یک گل، نتوانستند امتیازی از این مسابقه کسب کنند.

سرپرست تیم هندبال صبای قم افزود: در این بازی تیم صبای قم در پایان با نتیجه 33 بر 32 به نیروی زمینی باخت تا برای دومین بار متوالی در لیگ برتر هندبال طعم شکست را بچشد در حالی که صبا فصل گذشته موفق به شکست تیم نیروی زمینی شده بود.

کریمی بیان داشت: صبا در شرایطی برابر نیروی زمینی با اختلاف یک گل بازنده شد که 3 بازیکن اصلی و تاثیر گذار خود را در این مسابقه در اختیار نداشت.

وی عنوان کرد: دیدار قبلی صبای قم برابر نفت و گاز گچساران با پیروزی 35 بر 27 نفت و گاز به انتها رسید و حالا صبا با دو شکست در جمع تیم های انتهای جدول قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت دومین شکست متوالی تیم هندبال صبا در لیگ برتر

ثبت دومین شکست متوالی تیم هندبال صبا در لیگ برتر