مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 09:482014-10-23سياسي

فقدان ضابطه قانونی موجب رشد غیرمجاز باغ ویلاها و خروج سرمایه از قزوین شد


عدم تدوین ضابطه ساخت و ساز اجرایی و اصولی برای باغ ویلاها موجب شده سرمایه ها از قزوین به دیگر استانها و حتی خارج از کشور برود و سرمایه گذاران استان، - در دیگر مناطق متمرکز شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی فرخزاد ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان با اشاره به برنامه ها و اقداماتی که می توان برای حل مشکل باغ ویلاها به کار برد اظهارداشت: باغ ویلاها موضوع عمومی بوده و زمان زیادی است که بحث برانگیز شده و می توان از جنبه های مختلف به آن نگاه کرد.

وی افزود: 600 تا 700 حکم تخریبی که برای ساخت و سازهای غیر مجاز صادر شده چند پیام دارد، اول اینکه نشان می دهد باغ ویلاها نیاز جامعه است و ما نتوانستیم برای آن یک فرمول اجرایی تنظیم کنیم تا مردم از طریق آن، نیازهایشان را تامین کنند.

فرخزاد با تأکید بر اینکه ضوابط باید طوری تدوین شوند که قدرت اجرایی داشته باشند، ادامه داد: واقعاً از قوه قهریه نمی توان به شکل کامل بهره برد و تا چه زمانی می توان وسعت کوه، دشت و بیابان را با پلیس ساختمان کنترل کرد تا ساخت و ساز غیر مجاز انجام نشود؟! وی یادآورشد: البته طی دو سال اخیر در یک منطقه 20 هزار هکتاری ضوابطی تدوین و پروانه هایی صادر شده که شاید در یک مرحله بیشتر پاسخگو نبوده، در حالیکه قزوین از چندین هزار هکتار اراضی برخوردار است که قابلیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقدان ضابطه قانونی موجب رشد غیرمجاز باغ ویلاها و خروج سرمایه از قزوین شد

فقدان ضابطه قانونی موجب رشد غیرمجاز باغ ویلاها و خروج سرمایه از قزوین شد