مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 09:482014-10-23سياسي

پیام تسلیت جامعه اسلامی مدیران در پی رحلت آیت الله مهدوی کنی


جامعه اسلامی مدیران ایران با صدور پیامی، رحلت آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی ایران اسلامی بار دیگر شاهد رحلت بزرگمردی از طلایه داران جهاد و میدان علم و خردورزی بود.

عالمی ربانی، ذوابعاد و رادمردی جان برکف که مردانگی و عظمت و شکوه را در تفوق و تسلطی والا و کم نظیر در عرصه های مختلف جهاد و دانش و مدیریت اسلامی به نمایش گذاشت.

حضرت آیت الله مرحوم مهدوی کنی(قدّس الله نفسه الزکیّه) از مجاهدان نستوه و زجرکشیده انقلاب اسلامی بود که عمر با برکت و سراسر عزت خود را در خدمت به نظام ولایی جمهوری اسلامی و ارزش های متعالی دینی و اسلامی گذرانید.

چهره وارسته و حلیم و صبور، ایشان را در زمره معدود افرادی قرار داد که برای نیل به اهداف والای انقلاب اسلامی از عافیت، سلامت و رفاه خود گذشتند.

حضور به هنگام و به موقع در صحنه حوادث و وقایع روزگار انقلاب و اتخاذ مواضع انقلابی و مدیریت همراه با درایت، وزانت و منطبق با اخلاق اسلامی، این عالم مجاهد را به شخصیتی معتمد و راهنما برای آحاد جامعه اسلامی تبدیل کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت جامعه اسلامی مدیران در پی رحلت آیت الله مهدوی کنی

پیام تسلیت جامعه اسلامی مدیران در پی رحلت آیت الله مهدوی کنی