مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 08:332014-10-23اقتصادي

ربیعی: سیاست رفاهی دولت ایجاد تعادل در جامعه است


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تفاوت دولت تدبیر و امید با دولت های پیشین در این است که این دولت به سیاست های رفاهی اعتقاد داشته و مسائل رفاهی که حمایت از توانبخشی و کار برای توان یابان بخشی از آن است، - برای دولت به عنوان یک اصل اساسی و مهم به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی ربیعی در مراسم "اختتامیه نخستین کنفرانس ملی کارآفرینی اجتماعی در حوزه معلولیت" گفت: دولت ها معمولاً به سیاست های رفاهی به عنوان سیاست جبرانی نگاه می کنند اما در دولت تدبیر و امید ما به هیچ عنوان این نگاه را نمی پذیریم.

وی در این باره تصریح کرد: در این نوع نگاه در نظر گرفته می شود که برای رشد و توسعه کشور عده ای در مراتب پایین قرار می گیرند و برای جلوگیری از تشدید این وضعیت باید سیاست های رفاهی را ایجاد کرد اما این نوع نگاه و این تصویر از رشد و توسعه به هیچ عنوان در دولت تدبیر و امید پذیرفته نیست.

ربیعی ادامه داد: در نگاهی دیگر سیاست های رفاهی، جنبه هایی از اخلاق را شامل می شود به گونه ای که با آن به عنوان یک صدقه ای گسترده و ضعیف نوازی نگاه می شود و هم چنین رویکردهای متفاوت دیگری نسبت به سیاست های رفاهی وجود داشته که در گذشته تجربه آن ها را داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربیعی: سیاست رفاهی دولت ایجاد تعادل در جامعه است

ربیعی: سیاست رفاهی دولت ایجاد تعادل در جامعه است