مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 08:182014-10-23اقتصادي

تا سال آینده قیمت هتل 5 ستاره چقدر می شود؟


ما تا اواخر مهرماه اتاق یک تخته را از این هتل خدود 230 هزار تومان می گرفتیم و حالا قیمت آن را به 320 هزار تومان رسانده، نرخ اتاق دو تخته هم حدود 300 هزار تومان بود که حالا آن را 450 هزار تومان می فروشد! - با آن که جامعه هتلداران کشور بارها تاکید کرده هیچ هتلی تا اطلاع ثانوی حق گران فروشی ندارد، اما آژانس های گردشگری مستنداتی را دال بر رعایت نشدن این دستور در برخی هتل ها ارائه می کنند و معتقدند اگر روال افرایش قیمت به هر بهانه ادامه یابد، سال دیگر برای یک شب خوابیدن در اتاق یک تخته هتل پنج ستاره باید یک میلیون تومان پرداخت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با آغاز تابستان برخی آژانس های گردشگری شاکی شدند که بعضی از هتل ها نرخ اقامت را 50 تا 100 درصد اضافه کرده اند.

رییس جامعه هتلداران این اتفاق را تکذیب کرد و گفت: نرخ هتل ها از ابتدای سال تا کنون فقط یک بار و در حد 20 درصد افزایش یافته و بیشتر از این هم افزایش نرخ صورت نگرفته است.

جمشید حمزه زاده اظهار کرد: اگر آژانس ها از قیمت ها شاکی هستند و معتقدند نرخ ها زیاد شده، مستندات خود را ارائه کنند تا بررسی کنیم و مطمئن باشند ما به اعتراض های مستند آن ها رسیدگی می کنیم.

ابتدای امسال هتل ها با نظر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری 20درصد قیمت ها را افزایش دادند؛ اما آژانس های گردشگری بویژه گروهی که برای گردشگران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا سال آینده قیمت هتل 5 ستاره چقدر می شود؟

تا سال آینده قیمت هتل 5 ستاره چقدر می شود؟