مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 08:132014-10-23بين الملل

رشد افراط دغدغه مشترک مقامات امنیتی روس و تاجیک


وزرای کشور روسیه و تاجیکستان در دیداری، در خصوص احتمال رشد جریان افراط و توسعه دامنه نفوذ افراط گرایان به کشورهای مشترک المنافع گفت وگو کردند.

- " در دوشنبه، دفتر مطبوعاتی وزارت کشور تاجیکستان اعلام کرد: رمضان رحیم زاده وزیر کشور تاجیکستان در دیدار با ولادیمیر کولوکولتس اف وزیر دفاع روسیه مسائل مختلفی از جمله احتمال نفوذ جریان افراط و مسئله مهاجران کاری را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گفته این منبع، مسئله اعتبار گذرنامه های خارجی و گواهینامه های رانندگی شهروندان تاجیکستان در خاک روسیه و موضوع آموزش و تربیت کادرهای وزارت کشور تاجیکستان در نهادهای آموزشی مسکو نیز از دیگر محورهای گفت وگوی این مقامات بود.

بررسی آخرین وضعیت تحولات منطقه در پی شدت یابی مناقشات در عراق و سوریه، محور مذاکرات مقامات ارشد امنیتی کشورهای تاجیکستان و روسیه بود.

  وزرای کشور روسیه و تاجیکستان با اشاره به حضور تعدادی از اتباع کشورهای مشترک المنافع در میدان های جنگ داعش علیه دولت سوریه و عراق، بر ضرورت همکاری های امنیتی برای مقابله با پدیده نفوذ افراطگرایان به داخل کشورهایشان تاکید کردند.

تاکنون اخبار ضد و نقیضی از تعداد واقعی اتباع روسیه و آسیای مرکزی که در جنگ سوریه حضور دارند، منتشر شده و بنابر آخرین اظهار نظرات، حدود 4 هزار نفر از شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد افراط دغدغه مشترک مقامات امنیتی روس و تاجیک

رشد افراط دغدغه مشترک مقامات امنیتی روس و تاجیک