مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 07:382014-10-23سياسي

زمان تعیین رییس جدید مجلس خبرگان


عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران افزود: البته در جامعه روحانیت مبارز در آینده ای نه چندان دور دبیر کل را مشخص خواهیم کرد و برای حوزه علمیه مرویه دانشگاه امام صادق هم برنامه هایی اجرا خواهد شد.

- هم اینک آیت الله هاشمی شاهرودی مجلس خبرگان را به خوبی اداره می کنند و طبعا در اولین جلسه، رییس مجلس خبرگان تعیین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایلنا، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور گفت: در جامعه روحانیت مبارز در آینده ای نه چندان دور دبیر کل را مشخص خواهیم کرد.

هم اینک آیت الله هاشمی شاهرودی مجلس خبرگان را به خوبی اداره می کنند و طبعا در اولین جلسه، رییس مجلس خبرگان تعیین می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت الله مهدوی کنی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، در خصوص ویژگی های شخصیتی این مرحوم گفت: مرحوم آیت الله مهدوی کنی یک عالم دینی به معنای واقعی کلمه و یک مبارز همیشه در صحنه بود.

وی با بیان اینکه آیت الله مهدوی کنی هیچ گاه صحنه مبارزه را از آغاز تا پایان زندگی شان ترک نکرد، اظهار داشت: ایشان از شاگردان برجسته حوزه درسی امام راحل بود.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور ادامه داد: ایشان شخصیتی بودند که میان حوزه و دانشگاه پیوند برقرار کردند و حلقه وص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان تعیین رییس جدید مجلس خبرگان

زمان تعیین رییس جدید مجلس خبرگان