مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 06:582014-10-23پزشكي

معاون دانشگاه علوم پزشکی: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هیچ بدهی به کارکنان خود ندارد


معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تا چند ماه پیش، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان حقوق پرسنل سال 1391 خود را نداده بود و خوشبختانه امروز هیچ گونه بدهی از این بابت وجود ندارد.

- " به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، علیرضا یوسفی در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع پزشکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به جز دستگاه های حمایت کننده علایم حیات (support life) از دستگاه های تولید داخل برای مجهزسازی بیمارستان ها حمایت و استفاده می کند.

وی تصریح کرد: کیفیت در بعضی از تجهیزات پزشکی مانند تخت بیمارستانی، اهمیت فوق العاده ای ندارد و می توان با کمی چشم پوشی این تجهیزات را از تولیدکنندگان داخلی تهیه کرد، اما در مورد دستگاه های حمایت کننده علایم حمایت، کیفیت باید 100 درصد باشد، به همین دلیل مجبوریم از تولیدات خارجی استفاده کنیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه سال های 1391 و 1392 بدترین سال های بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بوده است، ادامه داد: تا چند ماه پیش، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان حقوق پرسنل سال 1391 خود را نداده بود و خوشبختانه امروز هیچ گونه بدهی از این بابت وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دانشگاه علوم پزشکی: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هیچ بدهی به کارکنان خود ندارد

معاون دانشگاه علوم پزشکی: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هیچ بدهی به کارکنان خود ندارد