مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 05:282014-10-23بين الملل

گمانه زنی درباره احتمال حصول توافق هسته ای تا 24 نوامبر


توافق ایران و پاکستان برای افزایش همکاری اطلاعاتی در مناطق مرزی مشترک، تحلیل یک روزنامه ژاپنی از تنش های ایجاد شده در روابط تهران با اسلام آباد، - توضیحات وزارت خارجه ایران درباره میزان توافق طرفین مذاکرات هسته ای ایران درباره موضوعات مورد مذاکره و اظهارنظر یک مقام فرانسوی درباره چشم انداز دستیابی به توافق هسته ای، از جمله مهمترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، در ادامه مباحث مربوط به تنش های شکل گرفته در روابط ایران و پاکستان در پی وقایع تروریستی اخیر، برخی از مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران به این موضوع اختصاص یافته است.

در این زمینه، روزنامه گالف تودی از توافق ایران و پاکستان برای افزایش همکاری های اطلاعاتی درباره مناطق مرزی مشترک خبر داده است.

این روزنامه می نویسد مقامات ایرانی و پاکستانی که روز گذشته در تهران با یکدیگر دیدار کردند، بر سر موضوع ارتقای همکاری های اطلاعاتی در مرزها با یکدیگر توافق کرده اند.

این روزنامه اشاره می کند که ریاست هیئت های ایرانی و پاکستانی را در این دیدار روسای نیروهای مرزبانی دو کشور بر عهده داشته اند.

با این حال، سایت تحلیلی دیپلمات ژاپن در مطلبی درباره روابط ایران و پاکستان، از افزایش تنش ها میان دو کشور در پی وقایع تروریستی اخیر سخن گفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمانه زنی درباره احتمال حصول توافق هسته ای تا 24 نوامبر

گمانه زنی درباره احتمال حصول توافق هسته ای تا 24 نوامبر