مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 04:582014-10-23سياسي

باید اشتغال پایدار ایجاد کنیم/ اقتصاد دولتی هیچگاه موفق نبوده است


رییس جمهور چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری استان ضمن تشکر از استقبال و میهمان نوازی مردم و مسئولان استان، اساس پیشرفت هر استان را هماهنگی همدلانه مسئولان آن استان عنوان کرد و افزود: - این همدلی موجب ایجاد امید در میان مردم می شود و آنها وقتی ببینند مسئولان همدلانه برای پیشرفت استان تلاش می کنند، خود نیز به طور جدی وارد میدان می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، سرمایه انسانی متشکل از انسان های بزرگ و فرهیخته در استان زنجان را از گذشته تا کنون از بزرگترین نعمات الهی به این استان برشمرد و اظهار داشت: در کنار این سرمایه انسانی معادن و مواهب بیشمار دیگری نیز در این استان به چشم می خورد که باید همه این نعمت ها را در مسیر تعالی استان شکوفا کنیم و برای این مهم نیاز به حضور فعال همه مردم در صحنه داریم.

رییس جمهور در ادامه سخنان خود اشتغال را مسأله مهم و دغدغه جدی برای همه کشور ذکر و تصریح کرد: مهم این است که اشتغال پایدار ایجاد کنیم وگر نه صرف دادن پول به مردم فقط بیکاران را به بیکاران بدهکار تبدیل می کند و اشتغال پایدار نیز تنها از طریق رونق تولید رقابتی مقدور می شود.

دکتر روحانی گفت: اقتصاد دولتی هیچگاه موفق نبوده و در کشورمان علاوه بر اینکه اقتصاد دولتی بوده، مشکلات بزرگ و متعدد دیگری نیز بر اقتصاد کشور عارض شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید اشتغال پایدار ایجاد کنیم/ اقتصاد دولتی هیچگاه موفق نبوده است

باید اشتغال پایدار ایجاد کنیم/ اقتصاد دولتی هیچگاه موفق نبوده است