مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 02:582014-10-22سياسي

فرماندار پاکدشت: آیت الله مهدوی کنی همواره در کنار مردم و مدافع حقوق ملت بودند


فرماندار شهرستان پاکدشت با صدور پیامی با تسلیت رحلت آیت الله مهدوی کنی گفت: ایشان همواره در کنار مردم و مدافع حقوق ملت بودند.

- " از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، علیرضا قاسمی فرزاد طی پیامی رحلت آیت الله مهدوی کنی (ره) را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: ارتحال عالم وارسته و مجاهد نستوه آیت الله مهدوی کنی که عمر با برکت خود را صرف مجاهدت، تعلیم و تربیت نیروهای انقلابی و نشر معارف اسلامی و اخلاقی کرده اند باعث تالم و تاثر شدید شد.

وی افزود: بی تردید ایشان از یاران صدیق امام راحل در طول دوران سخت مبارزات و انجام مسئولیت های خطیر در شرایط حساس پس از پیروزی انقلاب اسلامی و همواره در کنار مردم و مدافع حقوق ملت بوده اند.

فرماندار شهرستان پاکدشت در بخش پایانی این پیام آورده است: این جانب فقدان این عالم بزرگوار را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، علمای اعلام، اعضای مجلس خبرگان رهبری، طلاب، شاگردان و خانواده معزز و مردم ولایتمدار به ویژه مردم شریف و عزادار شهرستان پاکدشت، تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

انتهای پیام/2462/گ " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار پاکدشت: آیت الله مهدوی کنی همواره در کنار مردم و مدافع حقوق ملت بودند

فرماندار پاکدشت: آیت الله مهدوی کنی همواره در کنار مردم و مدافع حقوق ملت بودند