مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 01:432014-10-22بين الملل

دعوای پلنگ و کفتار بر سر گورخر! (+عکس)


"لورنت رینود" معلم فرانسوی و عکاس حیات وحش که شاهد این صحنه بوده و از آن عکس گرفته در ذیل عکس ها نوشته که دعوای این دو حیوان بر سر لاشه نزدیک به نیم ساعت طول کشیده و در طول این مدت پلنگ با نشان دادن دندان های خود سعی کرده کفتار را بترساند و از شکار دور کند.

- فرارو: پلنگ گرسنه ای که پس از مدت ها تعقیب و حمله توانست یک گورخر را شکار کند وقتی آماده خوردن حیوان می شد با کفتار خالدار سمج و گرسنه ای مواجه شد که قصد داشت با او همسفره شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"کترز"، پلنگ گرسنه پارک حیات وحش "ماسایی مارا" در کنیا پس از شکار این گورخر در تلاش بود تا حیوان را به جای امنی ببرد و بخورد اما جثه بزرگ شکار باعث شد تصمیم بگیرد همانجا مشغول خوردن شود.

در همین لحظات بود که سر و کله یک کفتار خالدار گرسنه که بوی شکار به مشامش خورده بود پیدا می شود و سعی می کند او هم از لاشه گورخر بی نصیب نماند.

کفتار خالدار که گفته می شود از باهوشترین حیوانات گوشت خوار به حساب می آید گرچه بعضی مواقع با شکار حیوانات کوچکتر زندگی می کند اما عمده غذای خود را از لاشه حیواناتی که دیگران شکار کرده اند به دست می آورد.

"لورنت رینود" معلم فرانسوی و عکاس حیات وحش که شاهد این صحنه بوده و از آن عکس گرفته در ذیل عکس ها نوشته که دعوای این دو حیوان بر سر لاشه نزدیک به نیم ساعت طول ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوای پلنگ و کفتار بر سر گورخر! (+عکس)

دعوای پلنگ و کفتار بر سر گورخر! (+عکس)