مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 20:482014-10-22سياسي

مهرعلیزاده: "وحدت" اصولگرایان غیر ممکن نیست


نه تشکیل حزب جدید در بین اصلاح طلبان به انشقاق منجر و نه برگزاری یک همایش می تواند به وحدت ختم شود، مهم اتخاذ مشی مناسب میان همه گروه هاست.

- محسن مهرعلیزاده در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، اظهار کرد: همایش همگرایی اصولگرایان که عملا به منظور رسیدن به وحدت برگزار شد، اما به نوعی بروز انشقاق میان اصولگرایان را القاء کرد، در حالی که سعی دست اندرکاران این جناح این بود که به وحدت برسند، اما در واقع این همایش نوعی انشقاق را نشان داد.

وی اضافه کرد: تکثر در احزاب و دسته ها نمی تواند مبین این باشد که اختلاف فکری در آن حزب یا جناح وجود دارد، در کشور ما تاکنون اینگونه نبوده که دو یا چند حزب اصلی وجود داشته باشد و نمایندگان این دو یا سه جناح قدرت را در هر دوره به دست گیرد، چون این شرایط در کشور فراهم نیست برای همین نقشه NGO ها و جبهه های مختلف تعیین کننده است.

مهرعلیزاده تصریح کرد: گروه ها و جناح های مختلف در کشور براساس وضعیت فعلی قطعا استراتژی متفاوتی را در زمان انتخابات اتخاذ می کنند، شرایط کنونی اصولگرایان و انتخاب احمدی نژاد در سال 84و پس از آن اقبال مردم از دکتر روحانی، آنان را در شرایط متفاوتی قرار می دهد، شرایطی که آنان در رسیدن به همگرایی و وحدت در پیش می گیرند با شرایط اصلاح طلبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرعلیزاده: "وحدت" اصولگرایان غیر ممکن نیست

مهرعلیزاده: "وحدت" اصولگرایان غیر ممکن نیست