مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 15:082014-10-22اقتصادي

وزیر نیرو اعلام کرد: اضافه شدن 2500 مگاوات به ظرفیت تولید برق استان زنجان


استان زنجان به لحاظ زیرساخت های موجود از جایگاه خوبی در صنعت برق برخوردار است و در آینده نزدیک 2500 مگاوات به ظرفیت تولید برق استان اضافه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، "حمید چیت چیان" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه استان زنجان در مسیر اصلی شبکه برق کشور قرار گرفته است، لذا طی سال های قبل نیز ظرفیت قابل توجهی در تولید برق منطقه انجام شده است.

وی افزود: طی هفته گذشته نیز عملیات احداث دومین نیروگاه زنجان به زمین زده شد که این نیروگاه در فاز اول 500 و در فاز دوم یک هزار مگاوات برق تولید خواهد کرد.

چیت چیان تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در پروژه های بعدی از نیروگاه های کلاس "اف" که دارای راندمان بالاتری نسبت به نیروگاه های موجود برخوردار است، استفاده می شود.

وزیر نیرو با بیان اینکه صنایع بزرگ و کارخانجات اصلی برای پشتیبانی برق در استان زنجان وجود دارد، گفت: وجود کارخانجات ترانسفو، پارس سوییچ و سیم و کابل ابهر نمونه ای از این آمادگی در سطح استان زنجان است و باعث شده تا برق زنجان از جایگاه خوبی در سطح کشور برخوردار باشد.

چیت چیان با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت صنایع بزرگ در تولید انرژی برق مورد توجه ویژه قرار دارد، خاطرنشان کرد: این ایده مطرح است که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو اعلام کرد: اضافه شدن 2500 مگاوات به ظرفیت تولید برق استان زنجان

وزیر نیرو اعلام کرد: اضافه شدن 2500 مگاوات به ظرفیت تولید برق استان زنجان