مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 14:222014-10-22پزشكي

شمارش معکوس برای حذف زیرمیزی پزشکان


طرح تحول سلامت از 15اردیبهشت ماه کار خود را به صورت گسترده از بخش درمان به عنوان گام نخست آغاز کرد و برنامه هایی مانند کاهش پرداختی از جیب بیماران، - بسامان شدن وضعیت دارو، رایگان شدن زایمان طبیعی و ماندگاری پزشکان در مناطق محروم از جمله موضوعاتی است که بارها از سوی مدیران این حوزه به عنوان اهداف طرح تحول سلامت مطرح شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، طرح تحول سلامت از 15اردیبهشت ماه کار خود را به صورت گسترده از بخش درمان به عنوان گام نخست آغاز کرد و برنامه هایی مانند کاهش پرداختی از جیب بیماران، بسامان شدن وضعیت دارو، رایگان شدن زایمان طبیعی و ماندگاری پزشکان در مناطق محروم از جمله موضوعاتی است که بارها از سوی مدیران این حوزه به عنوان اهداف طرح تحول سلامت مطرح شده است.

این در حالی است که گام دوم این طرح نیز که با هدف سروسامان دادن به بهداشت کلید خورد اقدامات پیشگیری و تمرکز بر مسائل بهداشتی مانند ایجاد خانه های بهداشت و توجه به حاشیه نشینان را به عنوان اصلی ترین هدف دنبال می کند.

برنامه هایی که تحقق کامل آنها می تواند به معنای واقعی نظام سلامت را متحول کند هر چند ادعای تحقق کامل طرح تحول سلامت و موفقیت آن از زبان هیچ مدیری در حوزه سلامت شنیده نشده است اما آنطور که باید هم درباره نتایج محقق شده گام های اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس برای حذف زیرمیزی پزشکان

شمارش معکوس برای حذف زیرمیزی پزشکان