مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 13:382014-10-22ورزشي

راه یابی ورزشکار قزوینی به فینال گلبال بازی های پاراآسیایی کره جنوبی


محسن جلیلوند ورزشکار شایسته استان قزوین به همراه تیم ملی گلبال کشورمان به دیدار نهایی رقابت های گلبال پاراآسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی راه پیدا کرد.

- " از قزوین، تیم ملی گلبال کشورمان که در ترکیب خود از وجود محسن جلیلوند ملی پوش قزوینی سود می برد، امروز در دیدار نیمه نهایی رقابت های گلبال پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی با نتیجه 9 بر 6 از سد تیم ژاپن عبور کرد و جواز حضور در دیدار نهایی این رقابت ها را از آن خود نمود.

جلیلوند در حالی به همراه تیم گلبال کشورمان جواز حضور در دیدار فینال گلبال بازی های پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی را به دست آورد که پیش از این تیم ملی موفق شده بود در بازی های مرحله مقدماتی تیم های مغولستان، عراق و کره جنوبی میزبان این رقابت ها را از پیش رو بردارد.

احمد ملاحسینی دبیر هیئت جانبازان و معلولین استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به حضور محسن جلیلوند در ترکیب تیم ملی والیبال کشورمان اظهار کرد: تیم ملی کشورمان راهی دیدار نهایی رقابت های گلبال پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی شده است و این برای این ملی پوش قزوینی بسیار ارزشمند است که بتواند با مدال زرین طلا این رقابت ها را ترک نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی ورزشکار قزوینی به فینال گلبال بازی های پاراآسیایی کره جنوبی

راه یابی ورزشکار قزوینی به فینال گلبال بازی های پاراآسیایی کره جنوبی