مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 12:332014-10-22فرهنگي

جشنواره «عمار» برای تبلیغ محصولات حزب اللهی فراخوان داد


دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم «عمار» در فراخوانی اعلام کرد که موسسات تولید محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اعم از کتاب، نشریه، صوتی و تصویری، - دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار در فراخوانی اعلام کرد که موسسات تولید محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اعم از کتاب، نشریه، صوتی و تصویری، پوشاک، حوزه سبک زندگی می توانند تیزرهای تبلیغاتی خود را برای معرفی در اختیار این جشنواره قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار در راستای حمایت از جناح مومن انقلابی سراسر کشور در دوره های گذشته اقدام به معرفی موسسات و محصولات فرهنگی در شبکه اکران های مردمی این جشنواره کرده بود که بازخوردهای مثبتی در معرفی و توزیع این محصولات داشته است.

اینک این جشنواره برای گسترش این جریان در فراخوانی اعلام کرده است که موسسات تولید محصولات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اعم از کتاب، نشریه، صوتی و تصویری، پوشاک و حوزه سبک زندگی می توانند تیزرهای تبلیغاتی خود را جهت معرفی موسسه و یا محصولات، برای قرار گرفتن در بسته های اکران مردمی در اختیار دبیرخانه این جشنواره قرار بدهند.

بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره عمار ، معرفی این گونه تولیدات فرهنگی به صورت تیزر تبلیغاتی در بسته های اکران جشنواره مردمی فیلم عمار که در بیش از 3 هزار نقطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «عمار» برای تبلیغ محصولات حزب اللهی فراخوان داد

جشنواره «عمار» برای تبلیغ محصولات حزب اللهی فراخوان داد