مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 12:022014-10-22دانش

همایش منطقه ای "اعتیاد نوظهور" در دانشگاه پیام نور سقز برگزار می شود


رییس دانشگاه پیام نور مرکز سقز از برگزاری همایش منطقه ای "اعتیاد نوظهور" و سمینار یک روزه "سقز در بستر تاریخ" در دو ماه آینده توسط این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"خبرگزاری دانشجو"؛ نشست هم اندیشی ریاست و اعضای علمی دانشگاه پیام نور مرکز سقز با دبیران انجمن های علمی و کانون های فرهنگی این دانشگاه با هدف بحث، تبادل نظر و هماهنگی بیشتر در خصوص مسائل و برنامه های علمی و فرهنگی در سالن جلسات مرکز برگزار شد.

علیرضا شریفی، رییس دانشگاه پیام نور مرکز سقز در این نشست با اشاره به کارکرد و اهداف علمی و فرهنگی تشکیل انجمن ها و کانون های دانشجویی، خواستار نقش آفرینی موثر و انجام فعالیت های متنوع و هدفمند توسط این تشکل ها شد.

وی گفت: تقویت تشکل های دانشجویی، حمایت از فعالیت و برنامه های انجمن ها و کانون های فرهنگی و دانشجویی، ارائه مشاوره و راهنمایی به دانشجویان در خصوص فعالیت های علمی و انتشار نشریات تخصصی توسط اساتید، برنامه ریزی جهت شرکت فعالانه در جشنواره ها و فعالیت های علمی و فرهنگی سراسری، اجرای برنامه های متنوع و ایجاد نشاط علمی از جمله برنامه های این دانشگاه می باشد.

علیرضا شریفی از برگزاری همایش منطقه ای "اعتیاد نوظهور" و سمینار یک روزه "سقز در بستر تاریخ" در دو ماه آینده توسط این دانشگاه خبر داد و افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش منطقه ای "اعتیاد نوظهور" در دانشگاه پیام نور سقز برگزار می شود

همایش منطقه ای "اعتیاد نوظهور" در دانشگاه پیام نور سقز برگزار می شود