مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 11:532014-10-22سياسي

گسترش حمایت برزیلی ها از روسف


نمایندگان مختلفی از جناح های چپ برزیل طی نامه ای حمایت خود را از دیلما روسف در انتخابات ریاست جمهوری دور دوم این کشور اعلام کردند.

- " در آمریکای لاتین به نقل از تله سور ، نزدیک به 3 هزار نفر از اعضای جامعه دانشگاهی برزیل همراه با نمایندگانی از جنبش های اجتماعی مختلف در این کشور، با امضای نامه ای سرگشاده راه هایی را که از طریق آن رسانه ها، فعالان بازار سهام و دیوان عالی انتخابات در برزیل سعی در تضعیف فعالیت های ستاد انتخاباتی دیلما روسف رییس جمهور برزیل به منظور عدم انتخاب دوباره وی به عنوان رییس جمهور این کشور دارند، اعلام و به حمایت خود از روسف تأکید کردند.

در این نامه بیان شده مسیر اصلی که رسانه های برزیلی در پیش گرفته اند به طور مداوم به مواردی از فساد مالی در دولت دیلما روسف اشاره می کند در حالی که همین رسانه ها سعی در انکار موارد مختلفی از فساد مالی صورت گرفته در طول 2 دوره فرمانداری آئسیو نوس در ایالت میناس خراییس برزیل دارند که این اقدامات تنها منعکس کننده یک الگوی دوگانه ای از استانداردهای رسانه ای در پوشش اخبار مربوط به انتخابات ریاست جمهوری در این کشور است.

لوییس ایناسیو لولا داسیلوا رییس جمهور سابق برزیل طی مصاحبه ای با یک مجله برزیلی اعلام کرد: مردم برزیل باید نسبت به تلاشی که رسانه های سنتی از طریق آن سعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش حمایت برزیلی ها از روسف

گسترش حمایت برزیلی ها از روسف