مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 11:532014-10-22دانش

فلزات سنگین در فاضلاب واحدهای تولیدی اردبیل وجود ندارد


شرکت شهرک های صنعتی اردبیل وجود هرگونه فلزات سنگین در فاضلاب واحدهای تولیدی و یا پساب خروجی تصفیه خانه های شهرک های صنعتی استان را رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل به انتشار مصاحبه ابراهیم فتایی مدیر گروه محیط زیست دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با عنوان "آلودگی عیان واحدهای صنعتی اردبیل" واکنش نشان داد و توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد.

در این توضیحات آمده است: در پاسخ به این موضوع که واحدهای صنعتی به سادگی آلایندگی خود را پیش می برند بدون اینکه کسی به اعتراضات پاسخ دهد، شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل با هدف تحقق سیاستهای دولت محترم تدبیر و امید و در راستای تولید و اشتغال و بر مبنای توسعه پایدار با اداره کل حفاظت محیط زیست استان در تعامل بوده و شرکت شهرکها به رغم اینکه با هدف شهرک سازی و استقرار صنایع تاسیس شده، قدمهای مثبتی نیز جهت جلوگیری از بروز آلایندگیها برداشته که از جمله می توان به احداث تصفیه خانه های فاضلاب و برخورد قانونی با واحدهای متخلف از طریق اعمال جرائم و در صورت عدم نتیجه گیری معرفی به اداره کل حفاظت محیط زیست استان اشاره کرد.

همچنین در مصاحبه منتشر شده اظهار شده که فاضلاب های شهرکهای صنعتی آلوده به فلزات سنگین هستند در حالیکه هیچگونه اطلاعات اولیه در خصوص اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلزات سنگین در فاضلاب واحدهای تولیدی اردبیل وجود ندارد

فلزات سنگین در فاضلاب واحدهای تولیدی اردبیل وجود ندارد