مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 11:372014-10-22بين الملل

سوریه الان : پایداری عین العرب طرحهای اردوغان را نقش بر آب خواهد کرد


پایداری شهر عین العرب ( کوبانی ) در شمال سوریه در برابر تروریستهای داعش طرحهای رییس جمهور ترکیه را نقش بر آب خواهد کرد.

پایگاه اینترنتی خبری سوریه الان چهارشنبه با اشاره به ایستادگی جنگجویان کرد و پیشرفتهایی که در عین العرب به دست آورده اند اعلام کرد پایداری عین العرب و تبدیل شدن این منطقه به گورستان داعش نه تنها پیروزی برای نیروهای کرد و هواپیماهای ائتلاف بلکه یک ضربه قوی به طرحهای رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه خواهد بود.

اردوغان از این واقعیت که هرگونه کمکی از طرف هر کسی به جنگجویان مدافع عین العرب باید از طریق ترکیه باشد بهره می برد به همین سبب این برگ برنده را در دست خود نگه داشته است و از همه طرفهایی که خواستار ملحق شدن به ائتلاف به رهبری آمریکا و همچنین فشار به کردها در سوریه و ترکیه هستند باج خواهی می کند تا همه خواسته های تحمیلی ترکیه را بپذیرد.

اگر عین العرب پایداری کند و بتواند همه موجهای حمله داعشی ها را بشکند و دفع کند برای اردوغان که اکنون با تبعات رویارویی در عین العرب روبروست عواقبی خواهد داشت.

اگر کردها موفق شوند پایداری و این حملات را دفع کنند و داعش از ادامه نبرد دراین منطقه عقب نشینی کند تا از جنگ فرسایشی که بر توانایی هایش در مناطق دیگر سوریه و عراق تأثیر خواهد داشت در امان بماند به معنای آن خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه الان : پایداری عین العرب طرحهای اردوغان را نقش بر آب خواهد کرد

سوریه الان : پایداری عین العرب طرحهای اردوغان را نقش بر آب خواهد کرد