مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 11:122014-10-22دانش

خزاییان: ایرانیان باید تغییر جدی در فرهنگ مصرف داشته باشند


معاون پژوهشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان اینکه ایران بر خلاف آیین و اعتقادات خود مصرف بی رویه منابع را همواره در دستور کار دارد، - گفت: فرهنگ مصرف باید تغییر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار "خبرگزاری دانشجو" از گرگان،" ابوالقاسم خزاییان، معاون پژوهشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ظهر امروز در اولین همایش ملی "آبزی پروری نوین؛ چالش ها و فرصت ها" که به میزبانی این دانشگاه برگزار شده است، گفت: بحث توسعه به عنوان یکی از اهداف اصلی سند چشم انداز مطرح است.

وی افزود: یکی از پیش شرط های توسعه حفظ منابع است؛ اما متاسفانه ما ایرانی ها بر خلاف آیین و اعتقادات خود همواره مصرف بی رویه منابع را در دستور کار خود داریم.

یکی از راه ها حفظ منابع توسعه مبتنی بر "اقتصاد مقاومتی" است معاون پژوهشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تصریح کرد: ما ملزم به حفظ منابع هستیم که یکی از راه های آن طبق فرمایشات مقام معظم رهبری توسعه مبتنی بر "اقتصاد مقاومتی" است.

خزاییان با بیان اینکه یکی از چالش های مصرف بی رویه منابع، عدم مدیریت در مصرف آن است، گفت: ما یکی از پرمصرف ترین کشورهای دنیا هستیم؛ اکثر منابع ما شدیدا کاهش یافته و رو به پایان است؛ به عنوان مثال سرانه مصرف نان در کشور 160 کیلوگرم است که این میزان شش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزاییان: ایرانیان باید تغییر جدی در فرهنگ مصرف داشته باشند

خزاییان: ایرانیان باید تغییر جدی در فرهنگ مصرف داشته باشند