مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 10:532014-10-22اجتماعي

روستاییان مناطق محروم از خدمات کاروان سلامت هلال احمر بجنورد بهره مند شدند


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بجنورد از خدمات رسانی به 300 نفر از ساکنان روستاهای محروم راز و جرگلان از سوی کاروان های سلامت هلال احمر این شهرستان خبرداد.

- روستاییان مناطق محروم از خدمات کاروان سلامت هلال احمر بجنورد بهره مند شدند بجنورد - خبرگزاری مهر: رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بجنورد از خدمات رسانی به 300 نفر از ساکنان روستاهای محروم راز و جرگلان از سوی کاروان های سلامت هلال احمر این شهرستان خبرداد.

محمد علی خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با اعزام یک کاروان سلامت به روستای محروم شهرستان همچنین بیش از 100 نفر از مردم نیازمند از خدمات ویزیت رایگان بهره مند شدند.

وی هدف از اعزام کاروان سلامت به روستاهای محروم را ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به نیازمندان، کمک به بهبود سطح سلامت محرومان و ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاهای محروم عنوان کرد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بجنورد تصریح کرد: ویزیت رایگان، ارائه داروی رایگان، گرفتن تست فشارخون و قندخون از جمله فعالیت هایی است که در این طرح از سوی داوطلبان هلال احمر به مردم ارائه شد.

خلیلی با بیان اینکه این ششمین کاروان سلامت در سال جاری است که به روستاهای محروم بجنورد اعزام می شود، افزود: در این طرح یک پزشک عمومی، یک نفر پرسنل و دو پرستار داوطلب جمعیت هلال احمر به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاییان مناطق محروم از خدمات کاروان سلامت هلال احمر بجنورد بهره مند شدند

روستاییان مناطق محروم از خدمات کاروان سلامت هلال احمر بجنورد بهره مند شدند