مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 10:332014-10-22فرهنگي

«ایران برگر» به تهران رسید/ رقابت انتخاباتی فتح الله خان و امرالله خان


فیلمبرداری «ایران برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در روستای «کیگا» به پایان رسید و ادامه فیلمبرداری این اثر سینمایی هم اکنون در خیابان ری در حال انجام است.

- ایران برگر به تهران رسید/ رقابت انتخاباتی فتح الله خان و امرالله خان فیلمبرداری ایران برگر به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در روستای کیگا به پایان رسید و ادامه فیلمبرداری این اثر سینمایی هم اکنون در خیابان ری در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، فیلمبرداری فیلم سینمایی ایران برگر به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در روستای کیگا به پایان رسید و ادامه فیلمبرداری در خانه ای قدیمی در خیابان ری در حال انجام است و گروه هم اکنون در شیفت شب مشغول فیلمبرداری هستند.

70 درصد از صحنه های ایران برگر در روستای کیگا در امامزاده داود جلوی دوربین رفت و فیلمبرداری به مدت یک هفته در تهران ادامه دارد.

همچنین قرار است باقی صحنه های فیلم در دو لوکیشن دیگر در تهران جلوی دوربین رود.

مهدی حسینی وند به طور همزمان این فیلم سینمایی را تدوین می کند و جوزانی در نظر دارد از تازه ترین اثر سینمایی خود در سی و سومین جشنواره فیلم فجر رونمایی کند.

داستان این فیلم درباره فتح الله خان و امر الله خان است که برای پیروز شدن در انتخابات شورا ها در یک روستا با یکدیگر رقابت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایران برگر» به تهران رسید/ رقابت انتخاباتی فتح الله خان و امرالله خان

«ایران برگر» به تهران رسید/ رقابت انتخاباتی فتح الله خان و امرالله خان