مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 09:332014-10-22ورزشي

پنجمین پیروزی پیاپی نماینده کاراته قم برابر فجرسپاه تهران


سرپرست هیئت کاراته قم از پنجمین پیروزی پیاپی نماینده کاراته قم برابر فجرسپاه تهران خبر داد و گفت: تیم پاس قوامین قم با کسب یک پیروزی دیگر صعود خود را به مرحله پایانی مسابقات قهرمانی کشور مسجل کرد.

- علیرضا برخورداری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت حضور نمایندگان قم در مسابقات کاراته جام جوانه ها و آینده سازان قهرمانی کشور اظهار داشت : کاراته کاهای قمی در قالب تیم های مختلف در مسابقات کاراته پایه کشور شرکت کرده اند که تیم پاس قوامین قم که حدود 70 درصد اعضای آن را فرزندان پرسنل نیروهای مسلح قم تشکیل می دهند موفق به نهایی کردن صعود خود به دور پایانی شد.

وی گفت: مسابقات لیگ جوانه های کاراته قهرمانی کشور ادامه پیدا کرد و تیم کاراته پاس قوامین قم موفق شد در دومین دیدار خود از هفته سوم برابر فجرسپاه تهران به پیروزی برسد و به روند پیروزی های خود تداوم بخشد.

سرپرست هیئت کاراته قم افزود: در این مسابقات که در دو بخش کاتا و کومیته برگزار شد، تیم کاراته پاس قوامین قم در سومین مبارزه کومیته به مصاف فجرسپاه تهران رفت و موفق شد مثل دور رفت حریفش خود را از پیش رو بردارد هر چند، پیروزی این تیم به سادگی دور رفت نبود.

برخورداری بیان داشت: در این مسابقه تیم پاس قوامین قم با نتیجه 11 بر 8 برابر فجر سپاه تهران پیروز شد و صدرنشینی خود را در لی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین پیروزی پیاپی نماینده کاراته قم برابر فجرسپاه تهران

پنجمین پیروزی پیاپی نماینده کاراته قم برابر فجرسپاه تهران