مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 09:282014-10-22سياسي

شرکت بازرگانی دولتی همچنان در وزارت تجارت


در حالی که شرکت بازرگانی دولتی قرار بود براساس قانون تمرکز وظایف بخش کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی منتقل شود، هنوز این انتقال انجام نشده و مسئولان دو وزارتخانه نیز توضیحی در این زمینه نمی دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، در حالی که پس از تفاهم های صورت گرفته بین دو وزارتخانه تجارت و کشاورزی مقرر شد ، همچنان انتقال این شرکت نهایی نشده و مسئولان ذیربط نیز در این زمینه پاسخگو نیستند.

گرچه واگذاری شرکت بازرگانی دولتی به وزارت جهاد کشاورزی در قانون تمرکز وظایف بخش کشاورزی و آیین نامه اجرایی آن به صراحت قید نشده، اما پس از کش و قوس های فراوان و پیگیری های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، انتقال این شرکت به وزارت جهاد کشاورزی در قالب این قانون در دستور کار قرار گرفت و ماه گذشته تصویب دو وزیر جهاد کشاورزی و تجارت در جلسه مشترکشان با مجلس رسید.

به نظر می رسد شرکت بازرگانی دولتی نیز به عنوان یکی از بازوهای اجرایی برای تنظیم بازار و تامین کالاهای مورد نیاز بخش کشاورزی، مورد توجه وزارت جهاد کشاورزی برای اجرای وظایف جدیدش در حوزه تنظیم بازار و بازرگانی محصولات کشاورزی قرار داشته و انتقال این شرکت نیز با پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی در دستور کار قرار گرفت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت بازرگانی دولتی همچنان در وزارت تجارت

شرکت بازرگانی دولتی همچنان در وزارت تجارت