مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 09:182014-10-22حوادث

فرمانده ناجا: تایید 7 تا 8 مورد اسیدپاشی در اصفهان/ ضارب یک نفر است


چه بسا دستانی بخواهند به این موضوع دامن زده و این حادثه را به موضوع حجاب و عفاف و فساد و فحشا ربط دهند، اما نیروی انتظامی در پیگیری این موضوع مصمم است و دستگاه قضایی شدیدترین برخوردها را خواهد داشت.

- فرمانده نیروی انتظامی ایران با بیان کشف سرنخ هایی از عاملان اسیدپاشی در اصفهان گفت: نیروی انتظامی با جدیت پیگیر شناسایی عاملان اسیدپاشی اصفهان بوده و دستگاه قضایی شدیدترین برخوردها را با عاملان این حادثه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران"، سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اسیدپاشی عملی زشت، شنیع و چندش آور است، شاید قتل قابل پذیرش تر باشد، ولی این عمل جنایتکارانه و بسیار وقیح است.

وی تصریح کرد: در ماه های اخیر هفت یا هشت مورد اسیدپاشی در اصفهان رخ داده که طی صحبت هایی که با قربانیان این حادثه شده سرنخ هایی به دست آمده و تعدادی فرد مظنون نیز شناسایی شدند، ولی هنوز انگیزه فرد یا افراد معلوم نیست.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: بر اساس اظهارات قربانیان در چند روز اخیر به نظر می رسد ضارب یک نفر بوده که پیگیری نیروی انتظامی برای شناسایی ضارب ادامه دارد.

احمدی مقدم تاکید کرد: تاکنون انگیزه عامل اسید پاشی مشخص نشده است، ولی بعضا رسانه های خارجی و مغرضین سعی دارند این موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ناجا: تایید 7 تا 8 مورد اسیدپاشی در اصفهان/ ضارب یک نفر است

فرمانده ناجا: تایید 7 تا 8 مورد اسیدپاشی در اصفهان/ ضارب یک نفر است