مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 09:082014-10-22اجتماعي

خراسان از خط قرمز خشکسالی خارج شد


معاون عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: استان از وضعیت خط قرمز خشکسالی خارج شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، محمدحسن واحدی در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به بررسی آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده در موضوع خشکسالی استان، گفت: خراسان رضوی سالهاست که در موضوع خشکسالی دچار مشکل بوده و خسارت زیادی به استان وارد شده است.

وی افزود: با پیگیر های زیادی که در تمامی ابعاد در سطح استان و ملی، انجام و اقدامات خوبی که صورت گرفت خراسان رضوی که مانند اصفهان و تهران جزء استان های خط قرمز در زمینه خشکسالی بود اکنون دیگر در خط قرمزها نیست.

حجت علی شایان فر، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی نیز گفت: در 16 سال اخیر استان به طور متناوب با مشکل خشکسالی روبه رو بوده و برای رفع مشکلات ناشی از این بحران از نظر منابع مالی در مضیقه بوده ایم.

وی با اشاره به اختصاص 33 میلیارد و 564 میلیون تومان اعتبار به خراسان رضوی برای مدیریت بحران، اظهار کرد: از این میزان 5میلیارد تومان مربوط به جبران خسارت بوده است.

600 میلیون تومان از این اعتبار تخصیص یافته برای مدیریت بحران به آب و فاضلاب روستایی و 200 میلیون تومان به آبفای شهری تخصیص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان از خط قرمز خشکسالی خارج شد

خراسان از خط قرمز خشکسالی خارج شد