مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 07:482014-10-22ورزشي

صبح امروز صورت گرفت آغاز المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در پاکدشت


المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شهرستان پاکدشت صبح امروز با نواخته شدن زنگ تربیت بدنی در مدرسه دخترانه معلم آغاز شد.

- " از جنوب استان تهران، صبح امروز با نواخته شدن زنگ تربیت بدنی در مدرسه دخترانه معلم، المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شهرستان پاکدشت آغاز شد تا دانش آموزان دختر و پسر این شهرستان رقابت خود برای برتری در مسابقات مختلف را استارت بزنند.

افتتاحیه این جشنواره یک میهمان ویژه داشت و آن عشرت محمدی نائب رییس پاکدشتی فدراسیون کاراته بود که همراه با تیم ملی کاراته بانوان در اینچئون موفقیت های ارزنده ای را کسب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در این مراسم که با حضور مسئولان شهرستان از جمله فرماندار و جمعی از اعضای شورای شهر و رییس اداره ورزش و جوانان برگزار شد، جمعی از دانش آموزان ورزشکار با انجام حرکات ورزشی آمادگی خود را برای حضور در این رقابت نشان دادند.

کامران پازوکی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در پاکدشت اظهار داشت: هدف از برگزاری این المپیاد افزایش مشارکت پذیری دانش آموزان، یادگیری مهارت های زندگی و ایجاد نشاط و ترغیب دانش آموزان به شرکت در فعالیت های ورزشی، ترویج اخلاق پهلوانی، توسعه مهارت های ورزشی، تقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبح امروز صورت گرفت آغاز المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در پاکدشت

صبح امروز صورت گرفت آغاز المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در پاکدشت