مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1393 ساعت 07:482014-10-22اجتماعي

استفاده از نیروهای متخصص در دستور کار آموزش و پرورش


در حاشیه نشست معاونین پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی و رؤسای گروه های تحلیلی محتوا و تحقیق و پژوهش استان های سراسر کشور بر استفاده از فن آوری اطلاعات در مدارس کشور تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، حجه الاسلام محی الدین محمدیان معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در جمع خبرنگاران به هوشمندسازی مدارس کشور اشاره و اظهار کرد: یکی از برنامه های تکلیفی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش استفاده از فناوری های نوین اطلاعات و آمارهای آموزشی (فاوا) است.

وی گفت: سند فاوا در شورای آموزش و پرورش مصوب شده است و در حال حاضر نیز بخشی از این سند را با مشارکت وزارت ارتباطات و فناوری در حال انجام هستیم.

رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بیان کرد: تمام مدارس کشور به شبکه ملی متصل شده اند اما برنامه ریزی آینده استفاده از فن آوری در برنامه های درسی است.

محمدیان افزود: در پایان برنامه مدارسی که زیر ساخت ارائه فن آوری را دارند به شبکه ملی متصل و اکثر منابع آموزشی و تربیتی را به صورت الکترونیکی ارائه می کنیم.

معاون آموزش و پرورش با بیان اینکه استفاده از نیروهای متخصص در دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفته است، گفت: آموزش معلمان در حوزه های مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از نیروهای متخصص در دستور کار آموزش و پرورش

استفاده از نیروهای متخصص در دستور کار آموزش و پرورش